20 FEBRUARI - PRESIDENTS DAY

Hej!

Idag hade vi ingen skola för det var presidents day.

Vi förlorade vår match i Torsdags, med 2 poäng mot Dover. Så nu är basketsäsongen över för vår del. Killarna gick vidare till Area, dem vann Regionals.

Denna helg har jag hängt med den danska utbytesstudenten Alexandra, så vi var och kollade på killarnas regionals final match i Lördags kväll som de vann mot Shattuck. Igår Söndag hängde jag med Mike hela dagen, han har gjort illa sin höft men det börjar bli bättre nu. Hoppas han kan spela på Fredag då de möter Forgan, som är rankade nummer 1 i state. Vinner dem den går de direkt till state. Förlorar dem spelar de på Lördag, om de då vinner på Lördag går de till state, förlorar dem är de ute.

Igår Söndag, sov jag hos Lei och idag åkte vi och hämtade hennes nya bil i Clinton. Clinton ligger cirka 2 timmar från Fort Supply. Hennes nya bil var jättesoft en vit G6 2010. Vi åkte sedan till Walmart och köpte lite grejer till våra tröjor vi ska göra, som vi sedan ska ha på killarnas matcher. Hoppas verkligen de går vidare ända till State!!!

Imorgon är det skola som vanligt och jag  börjar track season. Ska köra springning och längdopp tror jag. :)
Nu ska jag sova, jag lägger in en bild på killarna från i Lördags när de vann!! :)

   

Kommentarer
Postat av: Håkan

Hej, jag lyssnade på utsändningen och du nämndes allt som oftast, "Nelly Johnson" och ibland pratade han om "the Jonhsons" det var synd att ni inte hann ifatt. Jag hoppas att du har det bra trots att ni fått lite snö även hos er men den har väl försvunnit nu, här i Stockholm har nästan all snö töat bort och idag börjar sportlovet. Fortsätt att ha det bäst/Håkan

2012-02-24 @ 14:16:32
URL: http:///nellyusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0